Căutare
Produse
Compari.ro - ghid autentic de shopping
Viziteaza magazinul Perna-pilota-patura.ro pe ShopMania
Informații
Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Dacă aveți o întrebare anume nu ezitați să ne scrieți pe adresa de email: info@perna-pilota-patura.ro

Ajutor la utilizarea paginii web

  • Termeni și condiții de livrare

Acest document conține termenii și condițiile juridice ale tranzacțiilor făcute pe pagina de web www.perna-pilota-patura.ro, care este operată de către firma Dreamtex Kft. Prin predarea unei comenzi online pe pagina de web mai sus menționată dumneavoastră acceptați termenii și condițiile magazinului nostru. Vă rugăm să citiți cu mare atenție termenii și condițiile contractului comercial.

  • Subiectul contractului comercial

Prin predarea unei comenzi pe pagina de web www.perna-pilota-patura.ro  dumneavoastră acceptați termenii și condițiile prezentului contract comercial. Comanda este predată la prețurile actuale zilei comenzii, afișate pe pagina de web www.perna-pilota-patura.ro Contractul comercial intră în vigoare după predarea unei comenzi și activarea acestuia prin intermediul emailului de confirmare. După activarea comenzii se începe pregirea acesteia pentru livrare.

  • Validitatea contractului

Contractul intră în vigoare la momentul confirmïării comenzii. În cazul mai multor comenzi contractul este valabil până la îndeplinirea tuturor plăților.

  • Am predat două comenzi unul după celălalt, pot fii trimise împreună?

Contactați cât mai repede serviciul de clienți la adresa de email info@perna-pilota-patura.ro.

  • Nu mi-a sosit comadna. Ce s-a întâmplat, când o pot prelua?

Contactați cât mai repede serviciul de clienți prin email.

  • Cum procedez dacă am primit alt produs decât cel comandat?

Greșeala trebuie raportată curierului la preluare, cine va nota greșeala într-un proces verbal. După preluarea procesului verbal contactați serviciul de clienți pentru remedierea greșelii. În cazul acestei greșeli taxa de returnare a coletului, și a relivrarării produsului comandat este suportată  de către firma Dreamtex.

  • Cum pot căuta?

  • Cum funcționează motorul de căutare?

Căutarea se face cu ajutorul categoriilor de produs sau prin motorul de căutare prin căutare detaliată aflată pe paginile produselor. Aici puteți alege care produs doriț să vizualizați, de exemplu: plapumi, perne, protectoare de saltea, lenjerii de pat, cuverturi de pat, sau produse pentru copii.

  • Cum pot căuta pe bazat be coduluui produsului?

Există modalitate de căutare bazată pe nr. produsului. Indiferent de produsul căutat.

  • Cum pot cumpăra? Care sunt pașii predări unei comenzi?

Alegeți produsul dorit și punețil în coșul virtual de cumpărături.  

 Apăsați pe butnul Coș de cumpărături, apoi procedați la conținutul acestuia, aici puteți modifica nr. de bucată sau șterge produsul nedorit.

Alegeți modalitatea de plată doritïă și completați datele de livrare și facturare apoi finalizați comanda. Verificațivă adresa de email pentru scrisoarea de confirmarea a comenzii. Activați comanda.

Fiecare comandïă corect predată va primi automat un cod numeric de identificare care va fii trimisă pe adresa dumneavoastră de email cuprinsă în formularul de comandă. Comenzile se pot preda în orice zii la orice oră. Ele vor fii preluate automat, iar dumneavoastră veți primii o înștiințare automată.  Magazinul online www.perna-pilota-patura.ro  își rezervă dreptul de a-și contacta cumpărătorii telefonic sau via email în cazul în care acesta este necesar pentru a putea îndeplini comanda.

Important! Doar persoanele cu vârsta de peste 18 ani au dreptul de a preda o comandă. În cazul în care alegeți modalitatea de plată prin ramburs, transfer bancar, PayU sau Paypal, după completarea datelor personale și de livrare sunteți redirecționați pe platforma web a băncii dumneavoaste, astfel datele bancare ale dumneavoastră nu ajung în baza noastră de date, ci doar o înștințare privind tranzacția.  

  • Există posibilitatea de a preda comanda prin email?

Da, prin adresa de email info@perna-pilota-patura.ro

 

  • Doresc să cumpăr un produs anume pe care am văzut-o pe site cu ceva timp în urmă însă acum n-o mai găsesc. Ce pot face?

Produsele din catalog sunt mereu produsele momentan accesibile, însă aveți șansa de a comanda produsul dorit. Scireți-ne la adresa de email info@perna-pilota-patura.ro

În cazul în care produsul dorit de dvs. este un produs care momentan nu este pe stoc și este necesar fabricarea acestuia serviciul nostru de clienți vă va contacta privind data aproximativă a livrării.

  • Pot preda o comandă și fără înregistrare?

Predarea comenzii nu necesită înregistrare din partea dvs. sistemul va salva datele personale ale dumneavoastră automat. Pentru comenzi viitoare este indicat folosirea aceleiași adrese de email ca la prima comandă, deoarece datele dvs. de livrare și facturare vor fii completate automat.

Datele dvs. personale sunt tratate cu confidențialitate, ele nu vor fii predate unei a treia părți (vezi Nota Juridică)

  • Modalitățile de plată sunt:

Ramburs: numerar la primirea coletului, Transfer bancar, PayPal, PayU

Prețurile sunt afișate în EURO și RON. Plata cu ramburs si transfer banca se face în RON, plata prin PayPal și PayU se face în Euro.

Prețurile conțin TVA.

Reducerile de preț sunt valabile până la retragerea acestora sau în limita stocului disponibil.

 

Informații de livrare

În cât timp se livrează produsul?

Livrarea se face de obicei în termen de  7-10 zile lucrătoare de la predarea comenzii cu excepția cazurilor extraordinare, în aceste cazuri întodeauna veți fii contactați de serviciul nostru de clienți.

Livrarea produselor se face în zilele lucrătoare, în timpul zilei corespunzător cu orarul firmei de curierat. Întrucât aveți o cerință anume privind livrarea vă rugăm să ne comunicați această cerință la predarea comenzii. Este necesar completarea datelor personale precum adresa de email și  nr. de telefon ca în caz necesar colegii noștrii să vă poată contacta.

Care sunt costurile livrăii?

Livrare gratuită la comenzi cu valoare peste 260 Ron.

Pentru comenzi sub 260 Ron costul livrării este 45 Ron

Firma își rezervă dreptul asupra schimbării prețurilor și a stocului afișat. Produsele comandate prealabil schimbării vor fii facturate conform prețului afișat la predarea comenzii, și afișat în scrisoarea de confirmare și activare a comenzii.

Prețurile afișate sunt valabile doar pe teritoriul româniei.

Ce garanție există că produsul v-a fii livrat la timp?

Livrarea coletelor se face prin cadrul unui curierat astfel rapiditatea și precizitatea este garantată. Important!  Coletul este întodeauna livrat de la fabrică la domiciliu.

Cumpărătorul se angajeazïă să preia și să achite costul pachetului comandat și livrat. Întrucât preluarea coletului se amână din vina cumpărătorului costurile suplimentare provenite din relivrarea coletului vor fii suportate de către cumpărător.

  • Cum pot preda o reclamație? 

În caz de reclamație contactați serviciul nostru de clienți la adresa de email info@perna-pilota-patura.ro.

În caz de reclamație privind calitatea produsului vânzătorul se angajează să refinanțeze produsul. În caz de reclamație privind cantitatea produsului, reclamația trebuie semnalizată la preluarea coletului. Reclamația privind calitatea produsului trebuie predată în timp de 30 de zile (calendaristice) de la preluarea coletului. Produsul trebuie returnat cu factura fiscală originală primită la preluare. Garanția nu este valabilă la daunele căuzate de uz necorespunzător sau daune fizice. Dacă aveți întrebări sau nelămurir privind termenii sus menționați contactați vânzătorul.

Retragerea comenzii

Vă atragem atenția asupra faptului că produsul va fi răscumpărat de către vânzător doar cu factura fiscală originală. Costurile provenite din retragerea comenzii, sau a răscumpărării produsului vor fii suportatre de către cumpărător!

Cumpărïătorul are dreptul de a-și retrage comanda la 24 de ore de la predarea acesteia. Intenția de retragere a comenzii trebuie comunicată prin email către serviciul de clienți. În acest caz nu există nici un fel de extra cost.

Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul fără nici o explicație într-un interval de 10 zile lucrătoare de la preluarea acestuia. În acest caz vânzătorul se angajeazïă să refinanțeze costul produsului în maxim 30 zile lucrătoare.

Costurile livrării  vor fi suportate de către cumpărător.

Magazinul online www.perna-pilota-patura.ro va refinanța în mod exclusiv produsele nedeteriorate în ambalaj original cu factură fiscală.

În cazul comenzilor personalizate, produsul poate fii refinanțat doar dacă acesta are defecte de fabricare.

Prelucrarea reclamațiilor

Scopul vânzătorului este de a oferii produse de calitate. În ciuda acestui fapt dacă cumpărătorul are o reclamație în legătură cu acest contract commercial, sau cu alte aspect ale comenzii, aceste reclamații pot fii trimise prin email la adresa  info@perna-pilota-patura.ro  Reclamațiile se prelucrează într-un interval de maxim 30 zile lucrătoare, după primirea reclamației cumpărătorul va fii înștințat telefonic sau prin email.

Restricționarea responsabilității

Tranzacțiile făcute pe www.perna-pilota-patura.ro presupun cunoașterea și acceptarea posibilitățiilor și restricțiilor oferite de web. Magazinul online www.perna-pilota-patura.ro nu îsi asumă nici o responsabilitate privind daunele provenite din:

  • Defecțiuni de server sau ori ce alte probleme care împiedică  funcționarea incorectă a paginii de web www.perna-pilota-patura.ro, sau predarea de comenzi.
  • Defecțiuni de recepție pe oricare canal de comunicare.
  • Ori ce scrisoare  - electronică sau pe bază de hârtie – dar mai ales ori ce  pierdere sau furt de date.
  • Probleme de software, sau defecțiuni technice.

Magazinul www.perna-pilota-patura.ro nu își asumă responsabilitate pentru daunele –directe sau indirecte – provenite din utilizarea paginii de web www.perna-pilota-patura.ro.  Asigurarea protecției necesare a calculatorului, este responsabilitatea utilizatorului.

Magazinul www.perna-pilota-patura.ro nu își asumă nici o responsabilitate privind daunele vis major sau ori ce alt factor nedeterminat.

Magazinul online www.perna-pilota-patura.ro are dreptul de a face schimbări privind condițiile și termenii de utilizare dacă sesizează necesitatea acestora. Schimbările intră  în vigoare de la publicarea lor, dar nu influențează comenzile în parcurs la momentul dat

Schimbările intră în vigoare de la publicarea acestora pe pagina de web www.perna-pilota-patura.ro. Cei care nu acceptă acești termeni sunt rugați să renunțe la  predarea de comenzi pe pagina noastră de web.

Protecția datelor personale

Datele dvs. personale sunt tratate confidențial atât de către www.perna-pilota-patura.ro cât și de către serviciul de curierat. Aceste date sunt folosite decătre firma de curierat doar cu scopul îndeplinirii comenzilor. Datele dvs. personale sunt folosite conform legilor în vigoare privind utilizarea și prelucrarea datelor personale.

Cumpărătorul are dreptul de a-și modifica datele personale predate prin intermediul comenzii, sau poate cere ștergerea acestora.

Datele dvs. personale sunt tratate confidențial,  fïără acordul dvs. ele nu vor fii predate unei a treia părți, cu excepția părților care în prevederea unui contract comercial ajută la îndeplinirea comenzilor.  În acest caz subantreprenorii nu au dreptul la păstrare, folosirea sau predarea datelor dvs. personale a unei treia părți. 

Datele dvs. personale sunt necesare doar pentru preluarea comenzilor nu și la folosirea paginii de web. Aceste date sunt folosite pentru: comandare, livrare și facturare.

Pagina de web poate conține linkurile altor pagini de web. Nu ne asumăm nici o responsabilitate privind eventualele daune provenite din uzul acestor pagini de web. 

Stocuri

Stocurile produselor se actualizeaza pe site la intervale cuprinse intre 1-5 zile. Astfel, www.perna-pilota-patura.ro nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afișate pe pagina noastră, uneori acestea fiind vândute în interval de câteva minute. Ne rezervam dreptul de a nu completa o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu este pe stoc, nu se mai fabrică sau pentru oricare alt motiv.
În cazul în care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate prin utilizarea cardului de credit, dar nu si alte despăgubiri.  În cazul nelivrării sau a livrarii necorespunzătoare a comenzii, valoarea maximă a obligațiilor fața de orice client este valoarea sumelor încasate decătre www.pernacenter.ro de la acest client.

Ce este puful de gâscă?

Pufuleste o pană sferică, alcătuită din numeroase fibre foarte moi, care sunt amplasate radial. Puful poate fii de gâscă sau de rață, scopul pufului este termoizolarea. Spre deosebire de penele păsărilor care sunt menite pentru zbor, puful are ca principală menire reținerea aerului astfel asigurând termoizolarea păsărilor chiar și în frigul de iarnă.

  • Dispoziție finală

Eventualele dispute privind contractul comercial vor fii rezolvate prin comun acord între părțile contractante.  Privind punctele nedeterminate  în contract reglementările valabile vor fii cele cuprinse în Codul civil, precum cele valabile pentru comerțul electronic.   

Legislțiile în vigoare:

Legislațiile privind comerțul electronic: Legea nr. 365/2002, republicată  în 2006, privind comerțul electronic

Legea nr. 449/2003, republicată în 2008, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

Legea nr. 26/1990 privind registrul comerțului

 


În atenția comercializanților!

Dacă sunteți iteresați de distribuirea produselor fabricii Naturtex specializat în prelucrarea lânii și a pufului de gâscă, trebuie să îndepliniți următoarele condiții:

Cerințe:

  • • Firmă înregistrată la registrul comerțului de min. 1 an
  • • domeniu de lucru adecvat
  • • magazin sau spațiu potrivit comercializării (obligatoriu fotografie)
  • • semnarea unui contract de afacere ( contract ul comercial nu este exclusiv, deci nu scade gama dvs. de produse).
  • • Suma primei comenzi: min. 500 Euro
  • • Comenzi ocazionale: min. 500 Euro

Ceea ce oferim:

  • • Produse de cea mai înaltă calitate
  • • Livrare gratuită
  • • Sortimente de produse cunoscute în peste 30 de țării ale lumii
  • • Promoții, produse promoționale.
  • • Preț angro
  • • Garanție de refinanțare de 45 zile

Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate vă rugăm să completați cu:

Nr. de telefon
Adresa de e-mail